نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد بازاریابی رابطه‌ای بازاریابی رابطه‌ای و تأثیر آن بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (موردمطالعه: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 87-108]
  • ارزیابی اقتصادی مدیریت و ارزیابی سبد پروژه‌های مستقل در شرایط عدم قطعیت و سازگاری پروژه‌ها [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-79]
  • ارزش ویژه برند بازاریابی رابطه‌ای و تأثیر آن بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (موردمطالعه: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 87-108]
  • اقلام غیرکامل تعیین مقدار سفارش اقتصادی با ملاحظه کیفیت کالاها، بازبینی مخرب، دوباره‏کاری و مروری بر کمبود و اقلام ناقص [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 65-85]
  • الزامات کارکردی ترکیب تکنیک دیمتل فازی و ماتریس ساختار طراحی برای طراحی ماسوره گلوله هوایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 101-134]
  • الگوریتم MOIWO ارائه و حل یک مدل زنجیره تامین سه سطحی با هدف افزایش کیفیت و کاهش زمان تحویل احتمالی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 31-63]
  • الگوریتم NSGAll ارائه و حل یک مدل زنجیره تامین سه سطحی با هدف افزایش کیفیت و کاهش زمان تحویل احتمالی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 31-63]

ب

  • بازاریابی اینترنتی تأثیر گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتی بر میزان بکارگیری آن در سازمان‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های نشر و توزیع کتاب در ایران) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 21-47]
  • بازبینی تعیین مقدار سفارش اقتصادی با ملاحظه کیفیت کالاها، بازبینی مخرب، دوباره‏کاری و مروری بر کمبود و اقلام ناقص [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 65-85]
  • بحران اقتصادی مدیریت و ارزیابی سبد پروژه‌های مستقل در شرایط عدم قطعیت و سازگاری پروژه‌ها [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-79]
  • بهینه‌سازی زمان فرآیند ارائه خدمات بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه‌سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع)) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 135-161]

ت

  • تعهد به مشتری ارائه راهکارهای موثر برای اجرای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی توسط دانشگاه‌ علمی کاربردی: مطالعه موردی دانشگاه علمی کاربردی واحد 20 تهران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]
  • تکنیک تحلیل شبکه‌ای شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر در بهبود کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی با ‌رویکرد‌ مقایسه‌ای ‌تحلیل‌ شبکه‌ای (ANP) ‌و‌ دیمتل (DEMATEL) مطالعه موردی: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه قم [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]
  • تکنیک دیمتل شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر در بهبود کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی با ‌رویکرد‌ مقایسه‌ای ‌تحلیل‌ شبکه‌ای (ANP) ‌و‌ دیمتل (DEMATEL) مطالعه موردی: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه قم [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]

ج

  • جوسازمانی تأثیر ویژگی‌های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام) ) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 135-155]

خ

  • خلق دانش تأثیر ویژگی‌های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام) ) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 135-155]
  • خوابگاه دانشجویی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر در بهبود کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی با ‌رویکرد‌ مقایسه‌ای ‌تحلیل‌ شبکه‌ای (ANP) ‌و‌ دیمتل (DEMATEL) مطالعه موردی: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه قم [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]

د

  • دیمتل فازی ترکیب تکنیک دیمتل فازی و ماتریس ساختار طراحی برای طراحی ماسوره گلوله هوایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 101-134]
  • دوباره‏کاری تعیین مقدار سفارش اقتصادی با ملاحظه کیفیت کالاها، بازبینی مخرب، دوباره‏کاری و مروری بر کمبود و اقلام ناقص [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 65-85]

ر

  • ریسک و عدم قطعیت مدیریت و ارزیابی سبد پروژه‌های مستقل در شرایط عدم قطعیت و سازگاری پروژه‌ها [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-79]
  • رضایت دانشجویان ارائه راهکارهای موثر برای اجرای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی توسط دانشگاه‌ علمی کاربردی: مطالعه موردی دانشگاه علمی کاربردی واحد 20 تهران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]
  • رویتگر بهره بالا طراحی رویتگر عصبی برای تخمین متغیرهای حالت کلاس خاصی از سیستم دینامیکی سرطان خون [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 9-29]
  • رویتگر شبکه عصبی طراحی رویتگر عصبی برای تخمین متغیرهای حالت کلاس خاصی از سیستم دینامیکی سرطان خون [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 9-29]
  • روش معیار جامع (GCM) بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه‌سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع)) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 135-161]
  • روش همبستگی–مدل معادلات ساختاری تأثیر ویژگی‌های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام) ) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 135-155]

ز

  • زمان تحویل احتمالی ارائه و حل یک مدل زنجیره تامین سه سطحی با هدف افزایش کیفیت و کاهش زمان تحویل احتمالی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 31-63]
  • زمانهای انتظار مساله تسریع در کوتاهترین مسیرهای متغیر زمانی با زمانهای انتظار دلخواه [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 9-20]
  • زنجیره تامین ارائه و حل یک مدل زنجیره تامین سه سطحی با هدف افزایش کیفیت و کاهش زمان تحویل احتمالی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 31-63]

س

  • سبد پروژه‌ها مدیریت و ارزیابی سبد پروژه‌های مستقل در شرایط عدم قطعیت و سازگاری پروژه‌ها [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-79]
  • سرطان خون طراحی رویتگر عصبی برای تخمین متغیرهای حالت کلاس خاصی از سیستم دینامیکی سرطان خون [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 9-29]
  • سیستم‌های غیرخطی طراحی رویتگر عصبی برای تخمین متغیرهای حالت کلاس خاصی از سیستم دینامیکی سرطان خون [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 9-29]

ش

  • شبیه‌سازی بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه‌سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع)) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 135-161]
  • شرکت‌های نشر و توزیع کتاب تأثیر گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتی بر میزان بکارگیری آن در سازمان‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های نشر و توزیع کتاب در ایران) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 21-47]

ص

  • صنعت بانکداری بازاریابی رابطه‌ای و تأثیر آن بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (موردمطالعه: بانک حکمت ایرانیان) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 87-108]

ع

  • عملکرد سازمان تأثیر ویژگی‌های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام) ) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 135-155]

ک

گ

  • گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتی تأثیر گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتی بر میزان بکارگیری آن در سازمان‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های نشر و توزیع کتاب در ایران) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 21-47]
  • گلوله ترکیب تکنیک دیمتل فازی و ماتریس ساختار طراحی برای طراحی ماسوره گلوله هوایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 101-134]

م

  • ماتریس ساختار طراحی ترکیب تکنیک دیمتل فازی و ماتریس ساختار طراحی برای طراحی ماسوره گلوله هوایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 101-134]
  • مدل‌سازی ریاضی بهینه سازی زمان فرآیند ارائه خدمات در بخش اورژانس با استفاده از مدل سازی ریاضی و شبیه‌سازی (مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا(ع)) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 135-161]
  • مساله تسریع مساله تسریع در کوتاهترین مسیرهای متغیر زمانی با زمانهای انتظار دلخواه [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 9-20]
  • مقدار سفارش اقتصادی و هزینه تعیین مقدار سفارش اقتصادی با ملاحظه کیفیت کالاها، بازبینی مخرب، دوباره‏کاری و مروری بر کمبود و اقلام ناقص [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 65-85]
  • مهندسی سیستم ترکیب تکنیک دیمتل فازی و ماتریس ساختار طراحی برای طراحی ماسوره گلوله هوایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 101-134]

و

  • ویژگی‌های فردی تأثیر ویژگی‌های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام) ) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 135-155]