نمایه کلیدواژه ها

ا

  • استراتژی بررسی پویایی های عوامل موفقیت تسهیم دانش با محوریت حوزه خواست [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 101-126]
  • الگوریتم کرم شب‌تاب حل مسئله ردیابی شاخص با استفاده از الگوریتم فراابتکاری ترکیبی کرم شب تاب [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 125-143]

ب

  • بورس اوراق بهادار تهران بررسی رابطۀ ضریب نفوذ فن‌آوری اطلاعات و چابکی سازمانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 25-50]

پ

  • پویایی‌شناسی بررسی پویایی های عوامل موفقیت تسهیم دانش با محوریت حوزه خواست [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 101-126]

ت

  • تسهیم دانش بررسی پویایی های عوامل موفقیت تسهیم دانش با محوریت حوزه خواست [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 101-126]
  • تصمیم گیری چندهدفه شبیه سازی یک مدل مکان یابی چند لایه ای تسهیلات با در نظر گرفتن تئوری صف [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 51-78]
  • تئوری صف شبیه سازی یک مدل مکان یابی چند لایه ای تسهیلات با در نظر گرفتن تئوری صف [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 51-78]

چ

  • چابکی سازمانی بررسی رابطۀ ضریب نفوذ فن‌آوری اطلاعات و چابکی سازمانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 25-50]

ح

  • حوزه خواست بررسی پویایی های عوامل موفقیت تسهیم دانش با محوریت حوزه خواست [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 101-126]

خ

  • خلق دانش تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-24]

د

  • دانش مشتری تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-24]

ر

  • ردیابی شاخص حل مسئله ردیابی شاخص با استفاده از الگوریتم فراابتکاری ترکیبی کرم شب تاب [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 125-143]

س

  • ساختار سازمانی ارائه مدلی برای تعیین گستره کنترلی مدیران در سازمان‌های مالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 79-100]
  • سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-24]

ش

  • شبیه سازی شبیه سازی یک مدل مکان یابی چند لایه ای تسهیلات با در نظر گرفتن تئوری صف [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 51-78]

ف

  • فناوری اطلاعات بررسی رابطۀ ضریب نفوذ فن‌آوری اطلاعات و چابکی سازمانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 25-50]

گ

  • گستره کنترلی ارائه مدلی برای تعیین گستره کنترلی مدیران در سازمان‌های مالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 79-100]

م

  • مدیریت دانش تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ) [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-24]
  • مدیریت منفعل سرمایه‌گذاری حل مسئله ردیابی شاخص با استفاده از الگوریتم فراابتکاری ترکیبی کرم شب تاب [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 125-143]
  • مدل بهره‌وری منابع انسانی بررسی پویایی های عوامل موفقیت تسهیم دانش با محوریت حوزه خواست [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 101-126]
  • مدل پذیرش فناوری بررسی رابطۀ ضریب نفوذ فن‌آوری اطلاعات و چابکی سازمانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 25-50]
  • مدلسازی معادلات ساختاری بررسی رابطۀ ضریب نفوذ فن‌آوری اطلاعات و چابکی سازمانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 25-50]
  • مکانیابی تسهیلات شبیه سازی یک مدل مکان یابی چند لایه ای تسهیلات با در نظر گرفتن تئوری صف [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 51-78]
  • مؤسسات مالی ارائه مدلی برای تعیین گستره کنترلی مدیران در سازمان‌های مالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 79-100]